Koyfalia NEWS : Η διαφήμιση της «ΡΕΞΟΝΑ» ο δήμαρχος και ο αντιδήμαρχος ... ( ΤΟΥ : ΧΡΗΣΤΟΥ ΘΕΟΔΟΣΙΑΔΗ )

 

Τι να γράψεις τώρα … ;
Πάλι  ... δύσκολα μας βάζουν δήμαρχος και αντιδήμαρχος … !
Για αυτές  της  φωτογραφίες αναφέρομαι  … που φαίνονται ΔΗΜΑΡΧΟΣ και ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ να φωτογραφίζονται επιδεικτικά  μπροστά σε μικρό μερεμέτια με λίγο ψιλό σοβατίσματα  και φυσικά  τα βαψίματα αυτού του κτηρίου στην Ν . Μεσημβρία ;
Ο κάθε αναγνώστης ας βγάλει τα συμπεράσματα του που τελευταία προεκλογική χρονιά στήθηκαν μπροστά στο φωτογραφικό φακό για να βγάλουν φωτογραφίες λες και κάνουν κάποιο έργο «πνοής»
Μία ανακαίνιση του κτιρίου κάνουν και αν δείτε το «ταπεραμέντο» τους νομίζεις ότι μας κάνουν  ένα νέο «ΛΕΥΚΟ ΠΥΡΓΟ" στη Μεσημβρία … ! ΕΛΕΟΣ …!
Μήπως ..λέω μήπως κάποιος πρέπει να τους «μιλήσει για την «ρεξονα» που έλεγε κάποια παλιά διαφήμιση ;
Γιατί εμένα σαν μια  τέτοια διαφήμιση μου μοιάζει όλο αυτό… !
 ( Καλά μιλάμε ο βαινάς είναι "ολα τα λεφτά " ... δεν σας θυμίζει  λίγο Ρίτσαρντ Γκιρ  ;  ) 
Να στήνονται επιδεικτικά μπροστά στο φακό Δήμαρχος και Αντιδήμαρχος  και να μας παρουσιάζουν για ( προεκλογικό)  έργο τα αυτονόητα ;
Για αυτό δηλαδή που πληρώνονται να επιβλέπουν και να προγραμματίζουν   την συντήρηση των κτηρίων που ανήκουν στο δήμο Χαλκηδόνος
Τι να πω ΑΞΙΟΣ ο μισθός σας κύριοι  ... !

Υ.Γ Εγώ παντός της φωτογραφίες αυτές  της κράτησα για το αρχείο μου  επειδή είναι  «Συλλεκτικές»

Υ.Γ. 2  Είμαι περίεργος να δω που θα γίνει  η επόμενη διαφημιστική καμπάνια... !

Σχόλια