Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Κουφάλια NEWS : Συνέντευξη της Πολυνίκη Εμμανουηλίδου στον Κώστα Μπάκο και το Stivoz.gr

 

Σε διάδρομο απογείωσης η νέα …γαλάζια ρουκέτα!

Stivoz.gr/Κώστας Μπάκος

Από μικρή ξεχώριζε στα σπριντ (αλλά και την παλιά μεγάλη της αγάπη, το μήκος). Με αρκετά ηλικιακά ρεκόρ, από παγκορασίδα και κορασίδα  κάθε χρόνο εμφανίζεται καλύτερη, το χρονόμετρο σε κάθε καλή ευκαιρία «γράφει» όλο και πιο κάτω και με δεδομένο ότι είναι σχεδόν 19 ετών γίνεται πανεύκολα αντιληπτό ότι ένα νέο αστέρι στα σπριντ, έρχεται …με γκάζια!

Η Πολυνίκη Εμμανουηλίδου από τη Θεσσαλονίκη, αθλήτρια του ΑΣΣ Αλέξανδρος Μακεδονίας φέτος στον κλειστό μπήκε εντυπωσιακά στα 60μ. με νέο pb και έκανε πολύ καλό 200άρι κάνοντας μάλιστα και νέο πανελλήνιο ρεκόρ (24.42) Νεανίδων.

-Ο λόγος της ξεκάθαρος και …ταχύτατος ως γνήσια σπρίντερ:

«Τα 100μ. μου αρέσουν περισσότερο. Σχεδόν όλα παίζονται στην εκκίνηση. Θέλει δύναμη, εκρηκτικότητα και να μην σφίγγεσαι όταν τρέχεις. Να τρέχεις …χαλαρά!

Δεν μπορώ να σάς το εξηγήσω πως γίνεται, αλλά όποτε το πέτυχα ενώ εγώ νόμιζα πως δεν τρέχω καλά, το χρονόμετρο έδειξε πολύ καλά αποτελέσματα.

Τα 200μ. είναι κάτι διαφορετικό. Ακόμα κι αν κάνεις λάθος έχεις μια ευκαιρία παραπάνω να το διορθώσεις, κάτι που φυσικά δεν υπάρχει στα 100μ. πόσο μάλλον στα 60μ.».

-Αν και σχετικά μικρή ακόμα η Πολυνίκη, εντούτοις έχει ήδη παρουσίες με την Εθνική μας ομάδα και όπως ξεκαθάρισε:

«Αισθάνομαι υπερηφάνεια όταν αγωνίζομαι με το εθνόσημο. Είναι μια υπέροχη αίσθηση να εκπροσωπείς τη χώρα σου σε αγώνες στο εξωτερικό. Πραγματικά  θέλεις να τα δώσεις όλα για τον κοινό στόχο. Τη διάκριση της εθνικής μας.

Ο καλύτερος μου αγώνας έως τώρα ήταν πρόσφατα στο βαλκανικό Κ20 στο Βελιγράδι. Από την αρχή μπήκα στο Στάδιο με διάθεση να κερδίσω. Το πίστευα πάρα πολύ. Ακόμα και την ώρα που ένιωσα ότι δεν έφυγα καλά κι έμεινα πίσω ήμουν τόσο αποφασισμένη που τα έδωσα όλα στην κούρσα και βγήκε το νέο μου ατομικό ρεκόρ».

-Οι στόχοι για το αμέσως επόμενο διάστημα ξεκάθαροι για την Εμμανουηλίδου που μας είπε:

«Ετοιμαζόμαστε για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της κατηγορίας μου (Κ20 στο Κάλι, στην Κολομβία). Στη συνέχεια θα είμαι πολύ χαρούμενη αν καταφέρω να είμαι στην ομάδα 4Χ100μ. γυναικών για το ευρωπαϊκό πρωτάθλημα στο Μόναχο. Θα δούμε. Πάμε βήμα-βήμα με καθημερινή προσπάθεια».

-Σε ότι αφορά τους ανθρώπους που είναι κοντά της σε αυτήν την προσπάθεια τόνισε:

«Θέλω να ευχαριστήσω από καρδιάς τον κ. Μανώλη Κρούσκο ιδιοκτήτη της εταιρείας IMPACT ATHLETICS ο οποίος από το 2018 είναι ο χορηγός μου για όλες τις αθλητικές εμφανίσεις που χρησιμοποιώ για τις προπονήσεις και τους αγώνες. Επίσης θέλω να ευχαριστήσω τον κ. Γιάννη Παπαμιχαήλ για την στήριξη του σ’ αυτήν την προσπάθεια.

Θα μπορούσα να μιλάω ώρες ατελείωτες για την προπονήτρια μου την Κατερίνα Αλεξόπουλου. Το ξέρω ότι δεν το θέλει.

Είμαστε μαζί από την πρώτη μέρα που μπήκα στο στάδιο. Έχουμε περάσει πάρα πολλά. Μου έχει μάθει πολλά πράγματα έχουμε περάσει υπέροχες στιγμές , αγωνίες θριάμβους, ατυχίες. Κλάψαμε και πανηγυρίσαμε μαζί.

Ομορφα ταξίδια, ωραίοι αγώνες, απίστευτες εμπειρίες. Της οφείλω τα πάντα.

Επίσης θέλω να ευχαριστήσω τον σύλλογο μου, την αθλητική οικογένεια του ΑΣΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ και ιδιαίτερα την πρόεδρο μας Χριστίνα Δέσκου και τον Τ.Δ Νίκο Χαλατση για  την αγάπη τους και τον τρόπο που νοιάζονται για εμάς».

-Φυσικά μια επιπλέον αναφορά στην προπονήτρια δεν θα μπορούσε να λείπει καθώς:

«Είμαι σε μια πορεία που μαθαίνω πράγματα και προσπαθώ να βελτιώνομαι. Δουλεύουμε κάθε μέρα με την προπονήτριά μου, την Κατερίνα Αλεξοπούλου.

Με το που την είδα πρώτη φορά στο Στάδιο, όταν πήγα πιο μικρή, είπα: “τέλος”!

Με αυτήν την κυρία θέλω να κάνω προπόνηση. Είμαι πολύ χαρούμενη για όσα έχω ήδη πάρει από αυτήν και είναι ήδη πολύ περισσότερα από όσα πίστευα και περίμενα».

-Από την πλευρά της η Κατερίνα Αλεξοπούλου μιλώντας για την Πολυνίκη δεν έκρυψε μεταξύ άλλων πως:

«Είναι ένα παιδί, μια αθλήτρια, που αγαπάει πάρα πολύ αυτό που κάνει. Είναι πειθαρχημένη και πολύ συγκεντρωμένη στις προπονήσεις και στους αγώνες της. Τεχνικά υπάρχουν ακόμα πολλά πράγματα που βελτιώνουμε. Είμαι σίγουρη ότι θα εμφανίζεται όλο και καλύτερη στους επόμενους αγώνες.

Εχει πολλά περιθώρια βελτίωσης και θα τα δείτε πολύ σύντομα».

Η Πολυνίκη πολύ πιο μικρή έπαιζε ποδόσφαιρο, μετά δοκίμασε σε διάφορα αθλήματα στον στίβο και τελικά αγάπησε τα σπριντ.

Θαυμάζει τη Ραφαέλα Σπανουδάκη και την Αιλα ΝτελΠόντε από την Ελβετία όμως μέσα σε αγώνα αν – όταν – συναντηθούν θα προσπαθήσει να τις νικήσει…

Είναι ένα από τα παιδιά (υπάρχουν πάρα πολλά ακόμα) της νέας γενιάς του ελληνικού στίβου που κάνουν την προσπάθειά τους και χρειάζεται – χρειάζονται όλοι της νέας γενιάς –  εκτός από το θερμό χειροκρότημα και την κατά το δυνατόν μεγαλύτερη στήριξη.

who is who

  • Ονομα: Πολυνίκη
  • Επώνυμο: Εμμανουηλίδου
  • Ημερ. Γεννήσεως: 30/6/2003
  • Τόπος: Θεσσαλονίκη
  • Σύλλογος: ΑΣΣ Αλέξανδρος Μακεδονίας
  • Προπονητής/τρια: Κατερίνα Αλεξοπούλου
  • Ατομ. Ρεκόρ:
    60μ. : 7.49
    100μ. 11.55
    200μ. 23.77 /24.42(i)

Stivoz.gr/Κώστας Μπάκος

Σχόλια